Vyhledat zájezd

- 
- 
Počet osob: Nerozhoduje
Vymazat vše

Uveďte počet dospělých a dětí,
které chcete ubytovat dohromady
v jednom pokoji/ apartmánu.

Počet dospělých:
Počet dětí:
Věk dětí:

Jak objednat službu

tel. pomoc při přihlášení - helpdesk - informace na tel. 382 216 216

Objednat službu je možné dvěma způsoby.
1.
  • Vyhledejte požadovanou službu přímo na těchto stránkách.
  • Klikněte levým tlačítkem myši na tlačítko rezervovat u příslušného termínu.
  • Postupujte dle instrukcí a vyplňte online objednávkový formulář.
  • Doporučujeme Vám sjednat rovněž pojištění léčebných výloh a storna služby u pojišťovny Uniqa.

  • Cena pojištění léčebných výloh – tarif L5 je 25 Kč/osoba/den.
  • Cena pojištění léčebných výloh a pojištění storna – tarif K5S je 35 Kč/ osoba/den.
  • Cena pojištění léčebných výloh a storna u dražších zájezdů nebo u letecký zájezdů – tarif K5SS je 60 Kč/osoba/den.
  • Cena pojištění rozšířených asistenčních služeb auta - tarif Auto+ je 390 Kč/auto/pobyt.
  • Cena připojištění pro případ pandemie – tarif P je 36 Kč/ osoba/den.
  • Cena je jednotná u dospělých osob i dětí.
  •  

    2.
    Uložte cestovní smlouvu na pevný disk.

    * smlouva o cestovní službě: jednodenní poznávací, autobusová doprava, lázeňské pobyty vlastní dopravou, pobyty vlastní dopravou


    * smlouva o zájezdu: vícedenní poznávací zájezdy autobusovou dopravou, pobyty autobusovou dopravou

    Klikněte levým tlačítkem myši na odkaz stáhnout smlouvu o cestovní službě 2021, z menu vyberte "Uložit cíl jako…"
    a stáhněte přihlášku do svého počítače.

    Po stažení cestovní smlouvu otevřete a vyplňte.

    Vyplněnou cestovní smlouvu odešlete e-mailem na adresu info@kellnerck.cz (cestovní smlouvu přiložte jako přílohu emailu).
    Pokud by nebylo možno zaslat cestovní smlouvu e-mailem (např. z technických důvodů), je možno ji vytisknout a zaslat poštou.
    Po vyplnění a odeslání cestovní smlouvy budete kontaktováni pracovníkem CK Kellner, který provede kontrolu smlouvy, opraví případné chyby a potvrdí dostupnost objednaných služeb. Potvrzená smlouva Vám bude zaslána zpět na Vaši adresu. Potvrzenou cestovní smlouvu podepište a zašlete poštou, e-mailem nebo faxem na adresu CK Kellner. Jako variabilní symbol uveďte číslo rezervace, pokud Vám bylo telefonicky sděleno pracovníkem cestovní kanceláře.

    Po obdržení potvrzené cestovní smlouvy je nutno uhradit obratem 50 % z ceny služby příkazem k úhradě na účet CK Kellner (čísla účtů jsou uvedena dole na cestovní smlouvě), poštovní složenkou či hotově v pokladně CK Kellner. CK Kellner si vyhrazuje právo stornovat přihlášku v případě, že platba nebude v termínu provedena.

    Nejpozději 30 dní před uskutečněním služby je nutno doplatit zbytek ceny služby. Týden před cestou jsou zasílány ubytovací vouchery a pokyny na cestu.

    V režimu prodeje last moment je nutno platit celou částku neprodleně, nejlépe složením finančních prostředků na účet CK Kellner.

    Děkujeme za Váš zájem o službu CK Kellner.

    Důležitá upozornění ke katalogu CK Kellner 2021

    Součástí ceny služby není pojištění léčebných výloh a storno poplatků.
  • Zajišťujeme pojištění léčebných výloh – 25 Kč/den, komplexní cestovní pojištění včetně storna – 35 Kč/den, komplexní cestovní pojištění včetně storna u leteckých služeb – 60 Kč/den, pojištění rozšířených asistenčních služeb Auto+ do 100 tis. Kč – 390 Kč/auto/pobyt (lze sjednat pouze s pojištěním K5S, K5SS či K5S+), připojištění pro případ pandemie – 36 Kč/osoba/den (lze sjednat pouze s pojištěním K5S, K5SS či K5S+).
  • Mořská strana, MS: pokoj orientovaný na moře neznamená vždy pohled moře.
  • Asistenční delegátské služby: delegát pomáhá při obtížných situacích, nemoci, ztrátě dokladů a jiných nestandardních situacích. Dle možností organizuje informační schůzky a na informační nástěnce CK Kellner je uvedeno telefonické spojení na delegáta.
  • Pro svozy k základním trasám mohou být použity mikrobusy a osobní automobily.
  • Při menší obsazenosti služby si cestovní kancelář vyhrazuje právo využít k dopravě klimatizovaný mikrobus.
  • U poznávacích pobytů není v ceně zahrnuto vstupné do objektů a areálů, trajekty a lodní lístky, lanovky a horské dráhy, pokud není pod heslem „cena zahrnuje“ výslovně uvedeno jinak. Ceny vstupů jsou pouze orientační. U některých služeb se kvůli povinné bezpečnostní přestávce řidičů autobusu a omezení vjezdu zájezdových autobusů budete pohybovat pěšky a metrem. V pokynech (odbavení na cestu) se dozvíte přesné instrukce.
  • U apartmánů v Chorvatsku je zpravidla ložní prádlo zahrnuto v ceně, u apartmánů v Itálii je ložní prádlo zpravidla za příplatek, pokud není v katalogu uvedeno jinak.
  • U apartmánů v Itálii zpravidla není v ceně zahrnut závěrečný úklid. Klienti musí apartmán před odjezdem uklidit sami, pokud není v katalogu uvedeno jinak.
  • Fotografie hotelových pokojů a apartmánů jsou pouze ilustrativní.
  • Při kratších pobytech než 7 dnů je v některých případech účtován příplatek – info v CK.
  • V katalogu je vedle kvalitních hotelů zařazeno i velmi jednoduché ubytování, např. hotel a depandance Alem, pavilon Slaven a Kačjak, Guest House Adriatic s depandancí Jadran a další. Prosíme klienty, kteří volí kvalitnější ubytování, aby dobře zvážili a konzultovali nákup těchto levných kapacit. V katalogu jsou tyto skromné ubytovací kapacity zařazeny, protože je velký počet klientů, kteří do těchto hotelů opakovaně jezdí, s nižší úrovní ubytování a služeb počítají, jsou spokojení a oceňují cenovou dostupnost. Nechceme nikomu touto nabídkou způsobit zklamání, nespokojenost a rozčarování při příjezdu na místo Vaší dovolené. Volte proto z široké nabídky *** a **** kapacit.
  • Upozorňujeme, že v Chorvatsku na Istrii a Kvarneru v termínech před 05.06.2021 a po 11.09.2021 a na Dalmácii v termínech před 29.05.2021 a po 18.09.2021 nebudou na místě k dispozici asistenční služby delegáta. K dispozici bude telefonní služba poskytována z cestovní kanceláře.
  • Uvedený průvodce u poznávacích služeb je bez garance.